Kliknutím na tlačítko níže potvrzujete, že je Vám více jak 18 let.
Tento reklamační řád je závazným ustanovením a shrnuje vzájemný obchodní vztah,práva, povinnosti,podmínky a pravidla mezi zákazníkem nakupujícím zboží / dále jen Kupující/ a provozovatele internetového obchodu bankavin.cz / dále jen Prodávající/. Provozovatel internetového obchodu je ORIONREAL spol. s r.o. , Skorkovského 13,636 00 Brno, IČ 49450573, DIČ CZ49450573. Reklamační řád se stává závazným pro obě strany okamžikem uzavření kupní smlouvy.
Kupující se oprávněn zásilku zboží nepřevzít od expresní přepravy kusových zásilek TOPTRANS v případě, že vykazuje při přebírání zjevné vady a to zejména poškozený obal. V takovém případě sepíše se zaměstnancem TOPTRANS protokol o poškození zásilky. V takovém případě má kupující nárok na poskytnutí řádného plnění ze strany Prodávajícího nebo na vrácení kupní ceny dle rozhodnutí Kupujícího.
V případě, že Kupující od dopravce zásilku převezme a zjistí zjevné vady po rozbalení zásilky / neúplnost zásilky,mechanické vady/, je povinen neprodleně,nejpozději však do tří dnů od převzetí zásilky toto písemně oznámit Prodejci.
Kupující má právo dle zákona 367/2000 Sb. odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodů.Zboží musí být vráceno na adresu prodávajícího jako obyčejný balík.Zboží včetně originálního balu musí být v bezvadném stavu,nepoškozeno,neporušeno a nepoužito včetně všech dokladů,schopno další distribuce.
Součástí zásilky musí být i kopie dokladu o koupi v našem obchodě-faktury.
Na základě takto vráceného zboží budou Prodávajícím neprodleně vráceny peníze ve výši částky, za kterou bylo zboží zakoupeno.
V případě,že nebudou dodrženy výše uvedené podmínky,nebude Prodávající akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady Kupujícího zpět.
Prodávající požaduje,aby Kupující upozornil na vrácení zboží formou e-mailového dopisu , ve kterém bude uvedeno,že Kupující chce odstoupit jednostranně od smlouvy, uvede datum a číslo objednávky . Dále bude uveden požadavek navrácení peněz a číslo účtu,na který Kupující požaduje peníze v
Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží Kupujícímu. Záruční doba na prodávaná vína odpovídající podmínkám Vinařského zákona 321/2004 Sb. je poskytována 6 měsíců.
Reklamace se vyřizuje na adrese Prodávajícího:
MORAVSKÁ BANKA VÍN, Hlinky 88,603 00 Brno.
V případě,že Kupující reklamované zboží na adresu prodávajícího zasílá,vede si tak,aby zboží bylo zabaleno do vhodného obalu,který dostatečně chrání zboží a vyhovuje nárokům přepravy křehkého zboží. Zásilka musí být opatřena symboly pro přepravu křehkého zboží.
Reklamace se uplatňuje jednostranným právním úkonem, kterým Kupující vytkne konkrétní vadu,sepíše,jak se vada projevuje a sdělí,jaký konkrétní nárok z odpovědnosti za vadu uplatňuje / reklamační protokol/. Toto provede písemně a doručí prodávajícímu, lze i e-mailem. Dokumentace vady přiloženou fotografií může reklamační řízení zjednodušit. Od písemného oznámení Kupujícím začíná běžet 30 denní lhůta pro reklamační řízení. Prodávající se neprodleně spojí s Kupujícím a dohodne se na nejvhodnějším řešení reklamace. Zboží na adresu prodávajícího neposílejte bez předchozí písemné reklamace.
K reklamaci je nutno doložit reklamační protokol, kopii dokladu – fakturu o koupi zboží v našem obchodě, kompletní výrobek.
V případě,že Prodávající nebude schopen vyřídit reklamaci do 30 dnů ode dne uplatnění,má Kupující stejné právo jako když se jedná o vadu neodstranitelnou.V případě,že se jedná o vadu neodstranitelnou,která zcela znemožňuje užití zboží,má Kupující nárok na výměnu zboží stejné nebo obdobné jakosti,kvality a druhu.
V případě, že reklamace by byla neoprávněná, je Kupující povinen prodávajícímu uhradit náklady vzniklé v důsledku neoprávněné reklamace. Nárok na reklamaci zaniká, pokud by bylo zboží používáno nebo skladováno v podmínkách, které neodpovídají podmínkám uvedeným v dokumentaci. Za dokumentaci se považují i upozornění na originálním obalu výrobku. Nárok na reklamaci nevzniká rovněž při nešetrném, nadměrném či neodborném zacházení s výrobkem nebo zásahem vyšší mocí.
K vyřizování reklamace využívejte tento kontakt:
MORAVSKÁ BANKA VÍNHlinky 88
603 00 Brno
e-mail: reklamace@bankavin.cz